maanantai 14. maaliskuuta 2016

Odottamaton blogikatko!

Helilei, hengissä ollaan! Tulipa pidettyä viikonloppu hiljaiseloa blogista ja vielä ihan yllättäen. Ei ehkä ollut tarkoitus, niin vain kävi.

Olin molempina päivinä valokuvaamassa Samulin siskon ohjaaman lastennäytelmän kuvauksissa. Tuli otettua 1500 kuvaa, joista 500 olen ehtinyt käymään läpi, eli iso urakka on vielä tiedossa. Oli kivaa kuvata näytteleviä lapsia, mutta samalla todella haastavaa. :)

Alisa lähti lauantaina Samulin äidin ja siskonpojan kanssa sukuloimaan Samulin tädin luokse. Vierailulla Alisa oli muun muassa päässyt traktorin rattiin, sen takia meillä koko ilta höpötettiin autosta. :) Ennen kuin Alisa palasi reissuiltaan, kävimme Samulin kanssa IKEAssa. Ostin nuo kuvissa näkyvät mustavalkoraidalliset astiat, joita olin katsellut jo useamman kerran. Lisäksi mukaan lähti uudet lakanat, henkareita sekä kynttilänjalat, joista toisella oli lopulta aika karu kohtalo. Se ansaitsee kuitenkin oman tarinansa, sillä sitä seuranneet tapahtumat herättivät mussa muutamia ajatuksia. Parempi siis palata asiaan vielä myöhemmin tällä viikolla oman postauksen kera.


Sunnuntai alkoi taas mukavalla aamupalalla, oon ehkä jäänyt vähän koukkuun näihin sunnuntaiaamiaisiin, mutta mikäs sen mukavampi tapa aloittaa aamu. Pian aamiaisen jälkeen lähdin tosiaan kuvausreissulleni muutamaksi tunniksi ja jätin Samulin ja Alisan suorittamaan pientä siivousta. :)

Tuhannen kuvatun kuvan jälkeen lähdin hakemaan näitä kahta ja teimme täsmäiskun Skanssiin. Tarkoituksena oli ostaa Alisalle välipalaa sekä pieni lahja Samulin ystävien pienelle poikavauvalle. Samalla ostin myös Alisallekin Lindexistä mintunvihreät röyhelöhousut, joita Alisalta löytyy muissakin väreissä.

Ostosten jälkeen menimme sitten Tyksille moikkaamaan näitä Samulin kavereita kahvittelun merkeissä. Alisakin sai välipalansa ja tämän jälkeen hän hauskuutti muita ihmisiä jutuillaan ja naurullaan. :)


Iltapäivällä tehtiin vielä hyvää ruokaa ja lepäiltiin. Viikonloput menevät nykyään ihan liian nopeasti! En tiedä ihan tarkalleen miksi, mutta jostain syystä olin koko viikonlopun hieman alakuloinen. En tiedä oliko se väsymystä vai mitä, mutta tästä syystä Samuli ehdotti, että pitäisin viikonlopun taukoa blogista. Ehkä se lopulta oli ihan hyvä idea vaikka jatkuvasti oli olo, että pitäisi kirjoittaa jotain. 

Olen myös hetken jo ollut uuden lompakon tarpeessa, koska edellinen hajosi syksyllä. Olen haaveillut Michael Korsin lompakosta ja puhuin siitä Samulille jo viime viikolla. Hän kannusti mua ostamaan sellaisen, koska olen sen ansainnut kuulemma. Se kuitenkin jäi ja jäi ja jäi, mutta eilen Samuli muistutti mua, etten olen vieläkään sitä tilannut, joten naputtelin illalla tilauksen menemään ja kohta mulla on uusi lompakko. Ehkä Samuli oli oikeessa, olen varmaan sen ansainnut, olen vain tosi huono ostamaan itselleni mitään. :)

Hyvää alkanutta viikkoa, mäkin koitan tästä vähän muuttua iloisemmaksi. :)

10 kommenttia:

  1. Mä pidän yleensä aina viikonloput blogittomina, silloin on hirveesti muutakin puuhaa eikä aika riitä kaikkeen. Tuo raidallinen lautanen vaiko tarjoitin on ihana, mekin (tai siis minä) tarvitaan tollaisia myös! Innolla odottelen postausta uudesta lompakosta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin olis hyvä oppia antamaan itselle anteeks jos ei bloggaa joka päivä. Kun tosiaan on niin paljon kaikkea muutakin. :) Mäkin rakastuin noihin astioihin, täytyy ehkä ostaa vielä lisää samaa sarjaa. Eiköhän se lompakko tule esittelyyn täälläkin. :)

      Poista
  2. Oi nams teidän sunnuntain aamupalaa !♡

    VastaaPoista
  3. Joskus on hyvä pitää vähän taukoa bloggaamisesta! Sunnuntaiaamupalat on parhaita <3


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! En oo itekkään kerenny hirveesti postailemaan, kun arjessa on niin paljon kaikkea muutakin! Kyllä se blogi odottaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitää vaan olla vaatimatta iteltään liikoja..:) ja kiitti! <3

      Poista
  5. Aivan ihanan näköinen kattaus :) Välillä tulee kiireitä, ei me lukijat siihen kuolla, että välillä pitää ottaa omaa aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) oot ihan oikeessa, ehkä en jatkossa pode turhaan huonoa omaatuntoa...:)

      Poista

Jätä toki kommenttia! :)