torstai 24. maaliskuuta 2016

DIY helppo pääsiäisaskartelu

Olen oikea antiaskarteluihminen, joten outoa tehdä mitään DIY postausta. Tässä on teille kuitenkin tosi helppo pääsiäisaskartelu. Kunnia tästä kuuluu kyllä anopille, joka oli Alisan kanssa aloittanut tätä hienoa tipujonoa. Me saatiin sitten vain loput tarvikkeet mukaan ja askarreltiin tipujono kotona valmiiksi.

DIY helppo pääsiäisaskartelu


Itsehän lahjakkaasti unohdin rairuohon kasvatuksen, mutta onneksi on päiväkoti! Eilen kun tulin kotiin, mua odotti pöydällä Alisan kasvattamaa ohraa. Jee vähän pääsiäistä meillekin. Mun piti hakea kyllä pajunoksia kotiin ja koristella niitä, mutta Turussa niitä on tosi huonosti! Siis mun kotipaikkakunnalla niitä on joka ojan pientareella, mutta viime vuonnakin jouduttiin mun äidin kanssa metsästään niitä kissojen ja koirien kanssa. Tästä syystä ne jäi tänä vuonna. Onneksi tämä pääsiäisaskartelu oli kuitenkin helppo toteuttaa!

Tähän tipujonoon ei tarvita kuin:

kananmunakenno
höyheniä
paperimassapalloja
keltaista maalia
cocktail-tikkuja.


DIY helppo pääsiäisaskartelu


Sitten vain maalaillaan ja kiinnitetään tikku ja pallo toisiinsa ja työnnetään munakennon läpi. Liimataan höyhenet ja hieno DIY tipujono on valmis. Äärimmäisen helppo pääsiäisaskartelu siis! :D

Tämän monimutkaisempiin DIY askarteluihin meikäläinen ei yleensä pysty. Onneksi on päiväkoti ja siellä Alisa pääsee askartelemaan. :)


DIY helppo pääsiäisaskartelu

Kivaa pääsiäistä kaikille!

8 kommenttia:

Jätä toki kommenttia! :)