perjantai 21. huhtikuuta 2017

Turkua seinällä

Turku on mun lempikaupunki. Olen aikaisemminkin tunnustanut rakkauteni Turkua kohtaan I LOVE TURKU -postauksessa. Elämäni onnellisimmat vuodet olen asunut Turussa tai sen välittömässä läheisyydessä. Nyt tuntuu siltä, etten ikinä tule muuttamaan pois täältä, mutta vaikka näin kävisi, Turulla on aina erityinen paikka mun sydämessä.


Tähän rakkauteen peilaten, en voinut vastustaa kun näin Harjun Paperin instagramissa jotain sellaista, minkä tiesin niin sopivan meidän kodin seinälle. Näpyttelin tilauksen menemään ja täytyy kyllä kehaista, että homma toimi tosi nopeasti ja pian sainkin ilmoituksen saapuneesta paketista.

Mitä paketista sitten paljastui?

Kartta-juliste Turun ydinkaupungista, Aurajokineen ja katuineen!


Mä olen vähän heikkona näihin julisteisiin, lisää meidän kodin seiniä koristavia julisteita näette Meidän näköistä eloa seinille -postauksesta. Parasta on ne julisteet, joilla on joku merkitys tai tarina, ne on ihan erilailla mieleen. Tämä Turku-juliste on juuri sitä!

Turku-juliste pääsi paraatipaikalle meidän olohuoneeseen ja nyt voin ihastella mun kaunista kaupunkiani sohvalta käsin.



Näitä samaisia karttajulisteita löytyi mielestäni ainakin Helsingistä, Tampereelta ja Jyväskylästä. Kehykset on perus Ikea. Mä tykkään julisteen mustavalkoisesta ilmeestä ja se sopii meidän olohuoneeseen enemmän kuin hyvin.

Iskeekö karttajulisteet suhun? :)

8 kommenttia:

  1. Hieno taulu! Juuri postailinkin vastaavasta taulusta, täällä meillä Raumalla. Ja, tuon taulun voisin ottaa meidänkin seinälle. Turku kun on minulle rakas opiskelukaupunki.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva, ja sopii kyllä teidän sisustukseen just eikä melkeen! ☺️

    VastaaPoista
  3. Kieltämättä Turku on kyllä kaunis ja niin viihtyisä kaupunki! Mä opiskelen Turun amkissa, mutta edelleen asun Akaassa. Käyn siellä noin kolme kertaa viikossa, bussit kulkee hyvin :) Hirveesti oon tykännyt käppäillä Turun kaduilla sekä siellä opiskella, hyvät muistot jää paikasta, kun ensi keväänä opinnot päättyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, sulla on aika pitkä koulumatka! Mutta onneks tosiaan pääset kulkemaan hyvin! Turku on kyllä kaunis kaupunki! Tsemppiä kouluun ja koulumatkaan, kiva että kommentoit! <3

      Poista
  4. Hei nyt mä huomaan, että sun blogissa on uus look! Hieno! <3 Meillä on seinällä kartta Pariisista joka on hankittu papershop.fi:stä.. Me olimme sekä kihla- että häämatkalla siellä ja siksi se on meidän "rakkaudenkaupunki". Vähän höpsöä, mutta minkäs sille voi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieman pitää uudistua välillä <3 Ja just ihanaa ja ihana tarina! Pariisi on kyllä ihana kaupunki, haluisin itsekin sinne uusiksi. :)

      Poista

Jätä toki kommenttia! :)