lauantai 1. heinäkuuta 2017

Anna mun kaikki kestää!

Olipa kerran perjantai! Ihan tavallinen perjantai. Se perjantai oli eilen. Se perjantai meinasi tuhota mun mielenterveyden.

Johan tässä on ollutkin hyviä päiviä ja elämä yhtä onnea ja auvoa, sateenkaaria ja yksisarvisia.

Tarkoitus oli heti aamusta hoitaa pari kamppista ja postausta ensi viikolle, kun meillä alkoi yhteinen loma ja haluan käyttää sen kokonaan perheen parissa olemiseen. Siinä sivussa oli tarkoitus hoitaa pari muuta koneella tehtävää asiaa pois To do -listalta, jonka olin koonnut kun tässä tuntuu olevan muutamia hommia päällekkäin ja vaikea muistaa kaikkea.

Heti aamulla huomasin, että jotain kamalaa oli tapahtunut mun blogin ulkoasulle. Melkein väänsin itkua ja parissa tunnissa sain kaiken korjattua, mutta se oli vasta alkua.

Mulla meni ihan koko hiton päivä kun mä yritin tehdä kaiken valmiiksi ja ei kaikki kyllä valmiiksi edes tullut. Ai miksikö meni niin kauan? Laskujeni mukaan tämä kirottu läppäri sammui 359 kertaa päivän aikana.

Mulla ihan totta oli hermo niiiiin kireällä et suunnittelin jo vaikka mitä!

Asiaa ei helpottanut se, että parin touhukkaan päivän jälkeen Alisa ei olisi meinannut nukkua päiväunia lainkaan. Kun hän sitten vihdoin nukahti, olisi meidän pitänyt jo olla matkalla hakemaan mun pikkusiskoa keskustasta. En kuitenkaan voinut herättää kiukkupussia, joten otettiin varasuunnitelma käyttöön.

Loppujen lopuksi sain handlattua ehkä puolet hommista ja loput saa nyt jäädä: IHAN SAMA!

Illalla tehtiin tortilloja ja hyvä ruoka = parempi mieli? Ainakin vähän.




Nyt ei silti irtoa enempää kun mun hermot on vieläkin vähän huonossa hapessa. :D


Kaikesta huolimatta ihanaa viikonloppua teille, nyt on heinäkuu! <3

2 kommenttia:

  1. Tietotekniikan kuseminen on todella raskasta. Esim hidas ja pätkivä netti on pahempi kuin ei nettiä ollenkaan :D
    Hauskaa Heinäkuuta ja toivottavasti stressit on ohi :)

    https://faijahommia.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Eiköhän tämä tästä, vaikka lomakin juuri loppuu..:)

      Poista

Jätä toki kommenttia! :)