sunnuntai 9. heinäkuuta 2017

2kk häihin

Hui! Nyt ollaan jo tosi lähellä! Viimeisiä kuukausia viedään ja taas on aika katsoa, mitä ollaan saatu aikaiseksi tässä välissä!

Kutsujen postitus.
Viime postauksessa kerroinkin, että kutsut olivat tulossa meille. Lopulta ne saatiin myös postitettua ajoissa ja muutamia ilmottautumisiakin on jo tullut!





Meikki ja kampaus varattu.
Tässä meinasi tulla ongelmia, kun en oikein tiedä Turun kampaajista ja meikkaajista. Lopulta netin ja muiden morsiamien kokemusten perusteella päädyin varaamaan meikin ja kampauksen minulle ja kaasolle Butik -kampaamosta.


Hääkyltit.
Mun ei tarvinnutkaan tehdä näitä itse kun löysin käytettynä juuri täydelliset!



Samulin hääpuku. 
Tästä kannoin stressiä vielä kuukausi sitten, mutta kuten olette ehkä huomanneet Samulin hääasu on nyt ostettu ja se on ihana!





Suurimmat häähankinnat.
Olen vieraillut IKEAssa, askarteluliikkeissä ja tehnyt ostoksia Facebookin hääkirppiksiltä ja suurimmat koristehankinnat on tehty. Olemme myös lähipiirissä keränneet lasipurkkeja ja niitä alkaa olemaan jo iso kasa. Lisäksi olen vuokrannut ihanat valosarjat sekä Polaroid-kameran vieraskirjaa varten.


Alisan mekko.
Äitini löysi Kreikasta kauniin mekon Alisalle, eli nyt myös se on hoidettu. Enää puuttuu kengät, hätätapauksessa meiltä löytyy sopivat myös ennestään.


Juomien hankkiminen.
Hankinnat saatiin juuri tällä viikolla tehtyä, kun kävimme koko perhe Tallinnassa. Halusin tehdä reissun itse, jotta pystyin katsastamaan ajantasaisen viinitilanteen ja tekemään valinnat sen mukaan. Meillä kävikin tuuri kun löysimme hyvällä hinnalla sopivat viinit, halusin ehdottomasti ruokailun ajaksi pöytään viinipullot, vaikka se hieman kalliimmaksi tulikin. Toivon laskujemme pitävän paikkansa ja juomaa olevan riittävästi, mutta ei ylimitoitetusti.


Hääpaikan katsastus.
Tämäkin tuli viimeisellä lomaviikolla tehtyä hääporukan kanssa. Teimme tarvittavat mittaukset ja suunnitelmat. Kirjoittelen meidän hääpaikasta varmaan tulevalla viikolla lisää.





Kukat.
Olen laittanut kyselyä minun ja kaason kimpusta, buffetpöydän kukista sekä irtokukista pöytiä varten, toivottavasti saisin vastauksen näistä pian ja lyötyä tämänkin lukkoon.


Kenkien tilaus. 
Parikat tilattu!


Esteettömyystodistus.
Lähetetty!


Polttarit.
Vietetty omalta osaltani, Samulin taitaa olla vielä edessä. ;)




Edelleen uskon meidän häiden olevan hyvällä mallilla. Enää puuttuu pöytäkartan viimeistely kun ilmottautuminen on loppunut, paikkakorttien kirjoitus, servettien yms tilaaminen, minun kaulakoru, kirkkoharjoitukset, leikkien viimeistely ja vastuuhenkilöiden kanssa asioiden läpi käynti ja suunnittelu sekä jotain muuta pientä askartelua ja viimeistelyä. Lisäksi mun hiukset tarvitsevat jotain käsittelyä, mutta ajattelin hoitaa sen koekampauksen yhteydessä.

Musta ei ole vieläkään kuoriutunut bridezillaa ja oikeastaan olen todella yllättynyt, miten hyvin mulla on langat käsissä jo tässä kohtaa. Hiljalleen mun on kuitenkin alettava valmistella kaasoa, seremoniamestaria, juomavastaavaa yms. tehtäviinsä, jotta pääsen itse nauttimaan täysillä hääpäivästämme.



Aikaisemmat katsaukset:

1 kommentti:

  1. Butik on hyvä valinta👍 Ja Nassen puku on täydellinen! Tsemppiä viimemetreille❤️

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)