perjantai 9. kesäkuuta 2017

Kesäloma = työleiri vai lepoloma?

Kesälomalla mä sit pesen kaikki peitot, verhot, tyynyt, matot... Siivoan kaapit turhista tavaroista. Pesen ja öljyän terassin. Vahaan lattian.


Hups.


Olen lykännyt myös muita asioita mentaliteetilla "teen ne sitten lomalla." Kesäloman To do-lista alkaa uhkaavasti muistuttaa työleirin listaa! Käykö sulle näin?


Onneksi on pieni apulainen tällä työleirillä...;)


Nyt kuitenkin kun elämä on ensimmäistä kertaa ollut sitä täysipäiväistä työskentelyä perhe-elämän ohella, pitäisi lomilla kuitenkin muistaa myös levätä. Helpommin sanottu kuin tehty!? Tänään on mun viimeinen työpäivä ennen lomaa! Kohta saan laittaa poissaoloviestin meiliin, tyhjentää kalenterin, delegoida asiakkaat duunikaverille ja vaihtaa lomamoodin päälle!

Mä olen ollut väsynyt. Olen ollut niin väsynyt, etten olisi halunnut nousta sängystä. Siten väsynyt kuin monet vanhemmat on. Siksi mä aion kesälomalla oikeasti ottaa myös rennosti ja levätä!

Kaiken puurtamisen tilalle aion tuoda ihania kesämuistoja Alisan kanssa. Haluan luoda hänelle ihanat lapsuusmuistot kesästä, ihan kuten mullakin on. Retkiä, seikkailuita, elämyksiä, hersyvää naurua ja iloisia ilmeitä.

Varasin itse asiassa jo ensi viikolla, eli ensimmäiselle lomaviikolle meille hotelliyön Helsingistä, lähdetään hieman Alisan kanssa kaksin seikkailemaan. Varmasti lomaviikot täyttyvät myös vähän pienemmistäkin seikkailuista, aina kun ei tarvitse lähteä omaa pihaa kauemmas.


Tästä se upea kesä 2017 alkaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)