lauantai 20. tammikuuta 2018

Hauskat faktat minusta

Haluatteko välillä tietää hieman faktoja minusta? Näitä ei kannata ottaa kovin vakavasti, nämä on ihan hömppää näin viikonlopun kunniaksi! ;)


***



* Meikkaan aina aamulla autossa!* 
En tietenkään ajaessa vaan liikennevaloissa seisoessa. Työmatkan aikana on muutamat pidemmät valot, joissa ehtii vähän sipaista ripsaria huoletta. Tapa lähti siitä kun kerran en vaan oikeasti ehtinyt meikata kotona, nappasin ripsarin mukaan matkalle ja se jäi laukkuun pysyvästi.

*Aamulla kuuntelen radiosta Suomipoppia, muuten taas HitMixiä*

*Mulla on vessapakkomielle.*
Töissä, ravintolassa tai muualla julkisissa vessoissa jos käyn vessassa useammin kuin kerran valitsen aina saman kopin! Kerran baarissa alkoi itseäkin naurattaa kun kolmatta kertaa menin samaan vessaan. Jos "mun" koppi on varattu, tulee ihan ongelma et mihin sitä menis..;D


***


*Olen juonut kerran elämässäni olutta*
Siitä on jo aikaa, en vissiin tykännyt kun ei ole sen jälkeen tullut juotua.

*Punaviiniä sentään rakastan.*
...vaikka alkuun en tykännyt siitäkään lainkaan.

*Vihasin ennen kahvia.*
Aloin juoda sitä vasta pari vuotta sitten ja nyt rakastan kahvia!





*Luen aina kaikkia Facebook -ryhmiä, mutta en juuri koskaan kommentoi.*
Olen siis stalkkeri. 8D

*Tykkään syödä ruisleivistä aina sen alemman palan.*
Jos asuisin yksin, leipäpussissa olisi varmasti lopuksi jäljellä pelkät yläpalat.


***


*Pelkään ilmapalloja.*
Tässä ei ole kyllä mitään hauskaa, paitsi Samulin ja Alisan mielestä..:D

*Seikkailen todella paljon Googlemapsilla.*
Jos esimerkiksi jossain kirjassa mainitaan jokin todellinen paikka, mun on aina pakko tarkistaa Googlemapsista että missä se paikka on!

*Voitelen näkkileivän aina reikäpuolelta.*
...eli siis muiden mielestä väärin. Toiselle puolelle voideltuna se taas _MAISTUU_ todella pahalta!  Ihan tosi! :D

*Kutsun Alisaa välillä mun pikkusiskon nimellä.*
Ymmärtäisin jos sekottaisin omien lasteni nimet, mutta en käsitä miksi hyvin usein olen kutsunut Alisaa siskoni nimellä. :DD Ehkä se johtuu siitä, että meillä on nuoremman siskoni kanssa paljon ikäeroa ja siksi aina näen hänet ihan pikkulapsena, vaikka juurihan hän taisi täyttää 18 vuotta.


***

Ihanaa viikonloppua!

1 kommentti:

  1. Ihana toi viimeinen! Mä nimittäin sanon myös tyttöä välillä mun siskon nimellä, mikä on ihan superoutoa. Meillä on vain kolmen vuoden ikäerokin. 😂😂 Ihanaa, etten oo ainoa.

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)