torstai 4. lokakuuta 2018

Neljävuotiaalleni

Tasan neljä vuotta sitten sinä teit minusta äidin. Tuona päivänä alkoi elämän pituinen matka, joka on ollut opettavaisin asia elämässäni. Silmänräpäyksessä sinusta tuli elämäni tärkein ihminen.

Kun hymyilet, sydämeni pakahtuu. Sinun onnellisuutesi tekee myös minut onnelliseksi. Jo pelkästään ajatus sinusta saa minut tuntemaan hirveää ylpeyttä, kiitollisuutta ja rakkautta. 

On parasta olla juuri sinun äiti.


***


Vaikka yritän, en aina ole täydellinen äiti. Joskus menetän malttini, olen liian väsynyt tai muuten "ei niin täydellinen" äiti. Kun kuitenkin sanot rakastavasi minua, tiedän tehneeni asioita oikein. 

Haluan, että tiedät minun rakastavan sinua jokaisessa hetkessä, vaikka joskus kiristäisitkin hermojani.

Kun illalla laitan sinut nukkumaan, hetken päästä minulla on sinua jo ikävä ja haluaisin hakea sinut viereeni. 


***


Hämmästytät minua päivittäin asioilla, joita osaat. Tuntuu, että joka päivä opit jotain uutta. Samalla opetat myös minua. 

Vilpittömyytesi, iloisuutesi ja viisautesi on parasta. Tuot valoa ympärillesi ja aurinkoa minun jokaiseen päivään.


Onnea rakkaalle neljävuotiaalleni!
<3 <3 <3



1 kommentti:

Jätä toki kommenttia! :)