tiistai 29. elokuuta 2017

Kaivattu lepohetki

Mä olen sitä mieltä, että jokaisella on hyvä olla paikka missä rentoutua. Koti on totta kai ihanaa pitää sellaisena rentoutumispaikkana, mutta joskus on huippua päästä myös pois kotoa.

Meillä pakopaikkana toimi tälläkin kertaa mökki! Olen useammankin kerran tänä vuonna kirjoittanut miten hyvin viihdymme mökillä.




Tiedättekö, kun teille tarjoutuu ihan odottamatta pieni lepohetki? Vielä leppoisamman mökkeilystä nimittäin teki se, että Samulin äiti kyseli aiemmin viikolla, jos Alisa menisi hänen luokseen ja he menisivät sitten lauantaina yhden maatilan avointen ovien päivään. Me siis saatiin viettää perjantai-ilta ihan kahdestaan mökillä.

Elo päätettiin tehdä mahdollisimman leppoisaksi, joten ruoaksi tehtiin pakastepizzaa ja lämmitettiin sauna.  Saunan jälkeen olikin taas ihana pujahtaa lämpöisen peiton alle muuten hieman viileässä talossa. Makoilu kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa tuntui kaikessa tavallisuudessaan ihanan rentouttavalta. Minä saunanraikkaana:






Aamulla lähdimme kahden kisareissulle, mikä sekin ole mukavaa parisuhdeaikaa ja etenkin ajomatkoilla juttelimme ja nauroimme paljon. Takapenkiltä ei kuulunut litaniaa: mikä toi on, mä en jaksa, kuka laulaa jne....

Voi älkää käsittäkö väärin, rakastan mun lastani yli kaiken ja nautin hänen seurasta mut joskus on ihanaa olla ihan vaan kahden aikuisten kesken. Jokainen vanhempi varmaan ymmärtää mitä tarkoitan. :D

Lauantai-iltana palailtiin taas mökille ja siellä meitä odotti Alisa mamman kanssa:

"Äiti iskä äitiii mä ratsastin hevosellaaaa! Oli kivaa!"


Asuukohan meillä nyt heppatyttö? Ou nou.


Leikittiin, saunottiin ja mentiin koko perhe aikaisin nukkumaan. Luksusta kun kello näyttää kymmenen tuntia heräämiseen. Harvinaista ja kaivattua herkkua.




Vaikka häihin on enää kaksi viikkoa, viime viikonloppuna ei suunnittelun lisäksi tehty mitään hääjuttuja. Tämän lepohetken jälkeen jaksaa vielä muutaman viikon painaa!

Rentouttavaa viikon alkua myös teille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)