torstai 24. elokuuta 2017

6 + 1 asiaa mistä tietää, että on väsynyt

Mistä tietää,  että on väsynyt? Minäpä kerron!

1. En muista mitään!
Tällä hetkellä unohtelen asioita oikeastaan samantien. Yleensä muistan tosi hyvin, mitä olen esimerkiksi puhunut toisten kanssa, mutta nyt olen törmännyt pari kertaa siihen, että mulla ei ole mitään muistikuvia puhutusta aiheesta.


2. Listat ja listojen listat!
Johtuen edellisestä, mulla on järkyttävä määrä listoja. Niitä on puhelimessa, kalenterissa, post it -lapuilla.. Siitä syystä tarvitsen myös listan siitä, mitä listoja mulla on.




3. Unohdan syödä!
Teen kyllä ruokaa ja laitan Alisalle, mutta illalla huomaan, että olen syönyt viimeksi töissä. Just nyt en edes tunne nälkää ja siksi en muista syödä.


4. Aamulla herääminen!
Herääminen on ollut mulle aina ongelma, mutta nyt olen niin väsynyt ja stressaantunut, että heräilen joka aamu kuuden jälkeen ensimmäisen kerran.


5. Herkkyys!
Pahoitan harvase päivä mieleni jonkun sanomisista tai tekemisistä. Jos on esimerkiksi joku juttu, mihin en vaan ehdi osallistua tai pysty auttamaan, aiheutuu siitä extrasti pahaa mieltä. Yöllä pysähtyminen ennen nukahtamista on ehkä se pahin, väsyneenä ajatukset kiertää kehää.


6. Huono omatunto!
Koko ajan ja ihan kaikesta. Ihan kun en olis muka tehnyt tarpeeks, vaikka oikeesti oon. Blogijutut matelee, vaikka oikeesti on puhdas ihme, että täällä tapahtuu edes jotain. Alisaa yritän huomioida niin paljon kun vain kykenen, valitettavasti Samuli on jäänyt vähemmälle, se harmittaa oikeasti.




6+1. Ympärilläni tapahtuu kummia asioita!
Kaikenlaista kummallista tapahtuu, yhtenä päivänä löysin pesuaineella täytetyn pesupallon, mutta koneessa ei ollut pyykkiä. Mietin vain oliko edellinen koneellinen tullut pestyä pelkällä vedellä vai mitä tapahtui.



Okei myönnetään, nämä pari viikkoa ovat olleet harvinaisen raskaita. Olen ollut niin loppu, etten taas paljoa muista näistä. Onneksi loppua kohden olen saanut hieman paremmin nukuttua niin alkaa hieman helpottaa. Mun oli pakko asettaa itselleni raja, et oli vaan maattava välillä sohvalla, ei voi koko ajan touhuta ja touhottaa. Onneksi tiedän tämän olevan väliaikaista, kohta kiire vähän helpottaa. Hetkittäin kiirettä ja väsymystä kestää, kunhan sitten saa taas levätä. Samuli jo antoi ukaasin, että näiden parin edessä olevan projektin jälkeen ei saa hetkeen ottaa mitään uusia projekteja. :D

Mutta on tässä hetkessä paljon hyvääkin! Meillä on yksi innokas pyöräilijä ja ollaankin iltaisin käyty pienellä lenkillä, se piristää! Postauksen kuvat onkin yhdeltä illalta kun taas tehtiin hieman edellistä pidempi lenkki. Jos jostain nautin täysillä, niin meidän ihanasta perheestä! <3

2 kommenttia:

  1. Check, check ja check! Allekirjoitan jokaikisen kohdan.. En tiedä myöskään valitettavasti yhtään muuta vinkkiä väsymyksen hoitamiseen kuin nukkuminen ja siihen ei aina ole aikaa! Voimia <3

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)