tiistai 18. lokakuuta 2016

Kuulumisia ja arvonnan voittaja

Hyvää huomenta ja alkanutta viikkoa!

Viime viikko oli blogia ajatellen mainio,  paljon uusia lukijoita ja seuraajia, niin tänne bloggeriin kuin Facebookiinkin. Kiitos kaikille uusille ja vanhoille lukijoille! <3 Arvonta keräsi paljon osallistujia ja arvoinkin osallistujien joukosta voittajan....



... nimimerkki MIIA! Onnea! Laitan sulle sähköpostia heti kun ehdin. :)

Facebook-arvonnan voittajan julkaisen Facebookissa.

Samuli lähti työreissuun ja itse olen yksin kotona, koska Alisakin on pari päivää syyslomalla mummin luona. Eilen illalla kun Alisa oli viety mummilaan, saimme olla Samulin kanssa ihan kahdestaan kotona. Ensin suunnittelimme menevämme elokuviin, mutta sitten päädyimme ihan vain kotisohvalle.

Oli muuten hassua kun tulin töistä ja Samulikaan ei ollut vielä tullut,niin ensimmäisen tunnin vain lorvailin ja näppäilin puhelinta, ei kiirettä valmistaa päivällistä tai Alisan leikittämistä, ihan vain minä yksin. Kävimme Samulin tultua myös rauhassa kauppareissulla ja hakemassa noutoruokaa. Romanttisen illan kruunasi lattioiden moppaaminen, joka on muuten vähän helpompaa kun jaloissa ei tepastele pientä jalkaparia. 

Loppuilta menikin television parissa ja Samuli testaili uutta tablettia, jonka hän oli kuulemma ihan mua ja mun bloggaamista varten hankkinut, siis näin tämä asia mulle esitettiin, mutta luulen tässä olleen hänelläkin vähän oma lehmä ojassa... :) Tässä nyt kuitenkin kokeilen kirjoittaa tätä postausta tabletin kanssa ja onhan tämä ihan kätsä vehje, varsinkin kun olen tosi huono ottamaan läppäriä esille. 

Kamerakalustoonikin on tulossa päivitystä lähipäivinä, koska tilasin oman kameran. Tähän astihan olen kuvannut siskoni kameralla. Nyt eteen osui kuitenkin sopivan hintainen ja tarpeet täyttävä kamera. Katsotaan mitä mieltä olen kun saan kameran käsiini.

Täytyy kyllä vielä todeta, että onneksi Alisa tulee pian kotiin, vaikka täällä onkin nyt mukavan rauhallista, niin on tämä myös turhan yksinäistä. Tyhjä lastenhuone, liikaa tilaa sängyssä, ei iloista naurua ja laulua.... Vaikka joskus väsyyneenä kaipaakin omaa rauhaa, ei siitä montaa tuntia pysty nauttimaan ilman hirveää ikävää..<3

 Veikkaan, että jokainen vanhempi tietää mistä puhun. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)