sunnuntai 1. heinäkuuta 2018

Loman puoliväli

Kaksi viikkoa takana lomaa ja kaksi edessä. Olen onnellinen siitä, miten onnistunut tämä loma on ollut tähän mennessä. Tarkoitan sitä myös siltä kantilta, että musta tuntuu, että olen ollut ikuisuuden lomalla! Se on hyvä juttu, sillä olen onnistunut lyömään lomavaihteen täysillä silmään ja rentoutunut. 




Just nyt ollaan oltu sopivassa suhteessa aktiivisia ja rentoiltu. On reissattu, mutta on myös nukuttu aamuisin pitkään. Parina aamuna olen nukkunut jopa 10 - 11 asti, ja se on tosi harvinaista herkkua. Siitäkin olen kuitenkin nauttinut ilman huonoa omatuntoa. Jonain aamuna on sitten herätty aikaisin.

Mä yritän myös henkisesti ruokkia ajatusta siitä, että olen ollut ikuisuuden lomalla ja toistaiseksi jossain kaukana siintävä töihinpaluukin tuntuu jopa kivalta ajatukselta. Aikaisemmin olen ehkä masentavasti heti loman alettua alkanut miettimään miten pian loma on jo ohi. Nyt olen kuitenkin yrittänyt ajatella ihan päinvastoin ja huimaa mikä ero tässä on!



Uusi tietokonekin on nyt tilattu ja toivottavasti ensi viikolla pääsen purkamaan teille meidän Islannin reissua. Haluaisin käydä ne kuvat läpi ihan koneella ja siksi en haluaisi postailla reissusta kännykällä. Tulevina viikkoina on muutenkin tulossa tavallista enemmän reissujuttuja ihan kotimaastakin. Ollaan reissattu nyt tosi paljon ja nähty kivoja paikkoja, joista halyan teillekin kertoa. Toivottavasti niistä löytyy vinkkejä teillekin. Yritän postailla myös muita juttuja ettei pelkäksi reissupäiväkirjaksi mene.

Ensi viikolla lähdemme myös Itä-Suomeen reissulle ja viikonloppuna perinteinen Ruisrock. Sen jälkeen Samuli palailee töihin. Onneksi kuitenkin kesä jatkuu ja loppukesä tuleekin olemaan vähän erilainen, koska vanhempani muuttavat lähemmäksi meitä. Olen tästä ihan superiloinen, koska nyt voimme poiketa heillä vaivattomasti ilman etukäteen tehtyjä suunnitelmia ja järjestelyitä.


Kivaa sunnuntaita, nauttikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)