perjantai 29. tammikuuta 2016

Budjettishoppailua

Tiistaisen hemmottelupäivän jälkeen mulle jäi ylimääräistä aikaa, jonka olin suunnitellut käyttäväni shoppailuun. Mulla ei ollut mitään tiettyä hakusessa, yleisesti työvaatteita. Niitä tulen tarvitsemaan uudessa työssä ja niiden osalta mun vaatekaappi huutaa tyhjyyttään. Mukavia löytöjä tuli tehtyä ja hinnatkin oli mukavan edulliset.

Perinteisille siisteille työpaidoilla on tarvetta, joko jakun alla tai ilman käytettäväksi. Nyt tarvitsisi vaan löytää se jakkukin. :) Löysin Lindexistä alerekistä valkoisen lyhythihaisen liukaspintaisen paidan, jolle ei enää -70% alennuksen jälkeen jäänyt hintaa kuin 9€. Tummansininen paita löytyi henkkamaukan alerekistä kympillä. Paita on edestä ohutta ja liukasta materiaalia, mutta takaosa ja hihat ovat hauskasti trikoota. Mun mielestä paita on tarpeeksi asiallinen, mutta samalla rento. Mistä te muuten ostatte näiden tyylisiä paitoja? Mulla osui todella huonosti silmään, yleensä olen Vilassa ja VeroModassa nähnyt hyviä, mutta tällä kertaa en niistä löytänyt. Täytyy mennä vielä ennen töiden alkua katsastamaan lisää. :)



Olen pitkään jo haaveillut mustista nilkkureista, vaikka multa yhdet kiilakorot löytyykin. Ne olen jossain määrin mieltänyt juhlakengiksi, joten tarvetta oli arkisemmalle parille. Rohkaistuin kokeilemaan henkkamaukan nilkkureita, kun olen monilla nähnyt niitä jalassa. Ajattelin ensin, että tasapohjaiset olisivat kivat, mutta tykästyin näihin korollisiin. Pieni korko tekee ihmeitä näin lyhyelle ihmiselle ja ajattelin, että tuleva työni on kuitenkin paljon istumista, joten jalat eivät pääse väsymään korkkareissa. Nämä tuntuivat jalkaan hyviltä ja kävelykin onnistui vaivatta. Hintaakaan näille kengille ei enää hurjassa alessa jäänyt kuin 10€.


Käytän aika vähän koruja, eikä mulla montaa olekaan. Aikaisemmin olen suosinut hopeisia koruja, mutta nyt halusin vähän uutta ja ostin kultaiset korvikset ja kaulakorun. Kaulakorussa on kivasti vaaleanpunaista, jonka ajattelin sopivan mun laukkuun. Myös halpa hinta houkutti taas, sillä yhteensä nämä maksoivat vitosen. :)


Tällaisia kivoja löytöjä tuli tehtyä ja yllättävän halvallakin pääsin. Olen kyllä aina melkoinen alehaukka, onneksi kaikki nämä tulevat tarpeeseen, eikä tullut tehtyä ostoksia periaatteella "ostin kun halvalla sain." Vielä ennen töiden aloitusta olisi tarkoitus löytää ainakin yhdet housut ja siisti jakku. Muutama uusi paita mahtuisi vielä kaappiin ja uudet silmälasit tarvitsen ehdottomasti. Olen itse asiassa ensi viikolla menossa katsastamaan silmälaseja. Olen lykännyt ja lykännyt niiden hankkimista, vaikka puoliksi sokeana olenkin siitä syystä kulkenut. Nyt on kuitenkin pakko sellaiset hankkia, tai en selviä töistäni. :)

Ihanaa viikonloppua! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)