keskiviikko 7. maaliskuuta 2018

Kiireinen synttäriremppamuija

Viikonloppuna mietin mitä teille kirjoittaisin. Välillä olin vähän pahalla tuulellakin kun stressasin, ettei mulla ole nyt oikein mitään jutun juurta mistä kirjoittaa. Kauppareissulla totesin Samulille, että nyt mä en kyllä kirjoita väkisin mitään. Kirjoittelen sitten kun siltä tuntuu!

Ja hassua kyllä, ihan kun mun luovuus olisi päässyt sen päätöksen jälkeen iha valloilleen! Ei toki suoraan täällä blogissa, mutta.... Samalla kauppareissulla poikkesimme rautakaupassa ja iltapäivällä huomasimme tekevämme extempore saunaremonttia! Remppajuttuja siis luvassa!





Instastoryssa paljastinkin jo meidän uutta saunaa, mutta kuvia on tulossa tänne blogiinkin. Samoin kuin makuuhuoneen remontista. Meillä on viime päivinä siis rempattu urakalla ja siksi en ole kauheasti postauksia kirjoitellut. Nämä muutamat rempat ovat olleet jo pidemmän aikaa "sitten joskus" -listalla, mutta nyt vihdoin saimme inspistä aloittaa hommat. Ties mitä kaikkea muuta keksitään rempata kevään aikana!

Remppaaminen on kyllä myös ihan sika raskasta! Iltaisin olen ehkä jaksanut lukea muutaman sivun kirjasta ja sitten nukahtanut umpiväsyneenä!


***


Viikonloppuna oli myös mun synttärit, mutta vietin koko päivän melkein siellä saunassa. :D Aamulla Alisa oli pukenut juhlavaatteet päälle ja kyseli kovasti koska vieraat tulee. Hän oli vähän pettynyt kun kerroin etten ajattellut pitää kummempia juhlia tällä kertaa. Samuli oli yrittänyt ehdottaa, että he kävisivät ostamassa kakun minulle, mutta se ei Alisalle kelvannut, kakku piti leipoa itse! Samuli yllätti minut ja itsensä leipomalla kääretortun, jonka koostumus oli oikeasti täydellinen, todellakin parempi kuin ne lättänät jotka minä olen joskus leiponut.




Kaksikymmentäseitsemän ikävuotta ei sinänsä herätä mussa juurikaan ajatuksia. Nyt on just hyvä, vähän kiire välillä, mut just hyvä. Jos mun jotain pitää erityisesti mainita niin se, että nykyään vähän vanhempana ja viisaampana mä oon niin paljon rohkeampi kuin ennen. Mä laitan reilusti pinkkiä, violettia tai punaista huulipunaa, leikkasin hiukset lyhyeksi ja puen mitä tykkään, enkä mieti niinkään mitä muut ajattelee. 


27 on just hyvä ikä! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)