lauantai 30. joulukuuta 2017

Best nine 2017 ja vuosi pähkinänkuoressa

Pitäisi kai sanoa, että viimeisiä päiviä viedään tästä elämäni vuodesta. Toisaalta olen vähän helpottunut, että tämä vuosi on ohi. 

Ette ehkä ole voineet välttyä Instagramin Best nine 2017 -kuvilta? Oletko itse käynyt tekemässä jo omasi? Omat suosituimmat instakuvani kertovat paljon siitä, mikä tässä vuodessa on ollut ehdottomasti parasta:

Suurin yksittäinen asia oli tietenkin HÄÄT! Best nine 2017 kuviin hääkuvia on valikoitunut yli puolet! Ja en kyllä ihmettele, rakastan meidän hääkuvia! Rakastan meidän häitä!


best nine 2017



Häitä suunniteltiin paljon ja itse päivä oli unelmien täyttymys. Olihan niissä työtä, mutta oli se sen arvoistakin. Edelleen meillä on suurinosa kiitoskorteista lähettämättä  (hups!) ja parin viikon päästä lähdetään häämatkalle, joten hääjuttuja on ollut elämässä vielä näin häiden jälkeenkin. 

Muutkin Best nine 2017 -kuvista liittyvät vahvasti perheeseen: päivä Muumimaailmassa, Juhannus mökillä, Alisan syntymäpäivät... Kivasti valikoitunut sellaiset kuvat teidän suosikeiksi, jotka on oikeasti ollut sellaisia ihania ja merkittäviä hetkiä, ei mitään pikaisesti napattuja aamukahvin kuvia..


***


Jos perheeseen liittyvät asiat ovat olleet tänä vuonna niitä parhaita asioita, niin minä itse olen sitten ollut  huono asia. Ihan liian usein onnistuin ajamaan itseni ihan selkä seinää vasten. Olen ollut liikaa sellainen "no mä voin tehdä jos kukaan muu ei tee" -tyyppi. Välillä työmäärä on ollut käsittämättömän suuri ja mitä olen niissä kohdissa tehnyt? Hankkinut vähän jotain lisää! Olen vaatinut itseltäni useimmiten ihan liikaa.

Kun aloin jatkuvasti olla sairaana, piti tehdä jotain. Nyt nämä vuoden viimeiset viikot olenkin käyttänyt pöydän putsaamiseen. Olen luopunut muutamista asioista, rakkaistakin asioista, mutta nyt on ollut pakko. Tiedän jo nyt, että en jaksa toista samanlaista vuotta kuin tämä kulunut. 

Näin vuoden loppuun tilanne näyttää aika hyvältä. Jos osaan olla haalimatta suunnattomasti lisähommia, ensi vuodesta tulee monilta osin helpompi. Monen asian osalta ollaan kuitenkin vähän risteyksessä enkä ole ihan varma mitä kaikkea ensi vuonna tulee tapahtumaan. Toivottavasti kaikkea kivaa! <3

1 kommentti:

  1. Ihana vuosi teillä on ollut. :) Ja tuollainen "pöydän putsaus" olisi kyllä itselleenkin ihan hyvä. Monta asiaa on vain jäänyt omalle vastuulle, vaikka tosiasia on se ettei niistä kovin paljon kiitosta saa. Tällaisia tehtäviä tarttuu töissä, kotona ja välillä ihan harrastusten parissakin.. <3 Hyvää uutta vuotta Ilona!

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)