tiistai 24. huhtikuuta 2018

Hämmentynyt - Minä kelpaankin omana itsenäni?

Hämmentynyt, se on todellakin se sana, joka mut eilen valtasi. Jaoin tubekanavalleni videon mun kisapäivästä ja hertsyykeli mitä se sai aikaan! Sain omalla mittapuullani ihan hirveesti viestejä ja tykkäyksiä videoon liittyen eri kanavia pitkin ja palaute oli todellakin positiivista! 

Hämmentynyt olin siksi, että olin koko tämän blogijuttuni ajan kuvitellut, ettei jokkis ole välttämättä sitä, mitä tämän blogin lukijat haluavat lukea. Miten väärässä olinkaan! Ja miten tyhmä olinkaan kun olin ajatellut, etten kehtaa laittaa tänne mitään jokkisjuttuja. Tai no olenhan mä joskus jotain pientä täällä kirjoitellut, mutta vähän ehkä peitellen. Huomasin kuitenkin, että se eilinen postaus videoineen oli minua aidoimmillani. Uskon, että se aitous oli se, mikä sai teidät tykkäämään videosta niin paljon. Se ei ollut mitään pintaa vaan ihan just mua.

Joskus on vaikeinta olla julkisesti se ihan aito oma itsensä. Paljon helpompaa olisi yrittää olla kopio jostain toisesta. Halpa kopio voi kuitenkin toimia hetken, mutta itse uskon siihen, että lopulta aito vie aina voiton. En usko, että etenkään bloggaamisessa voisi pärjätä pelkästään muita kopioimalla.

Videon julkaiseminen jännitti, jo ihan aiheen vuoksi, mutta tietysti myös siksi, etten minä ole mikään voitosta voittoon ajava maailmanmestari. Kyselin Samulilta monta kertaa kehtaanko julkaista videon vai pidetäänkö mua ihan vinksahtaneena. Hyvä kuitenkin, että julkaisin sen ja kiitos teille ihanista kommenteista! <3

Kyllä mun blogista jatkossa löytyy ihan niitä perinteisiä perhe- ja arkijuttuja, mutta varmasti voin kuvata teille uudestaankin näitä mun kisajuttuja! Muutenkin videoiden kuvaaminen on ollut hyvä päätös. Bloggaaminen ylipäätään on tuonut mulle paljon enemmän rohkeutta, etenkin videoiden myötä huomaan tulleeni enemmän sinuiksi itseni kanssa, enkä niin paljon häpeile sitä mitä minä olen. Olen huomannut, että minä kelpaankin ihan omana itsenäni!



1 kommentti:

Jätä toki kommenttia! :)