keskiviikko 28. helmikuuta 2018

Uusi LYHYT tukka ja poistettu hammas

Ou heippa! Vihdoin vähän ajankohtaisia kuulumisia! Viikonloppuna olin ihanien työkavereiden kanssa laivalla ja meillä oli tosi kiva reissu. Reissu alkoi kivasti kun katseltiin Iivon kultahiihto ja sen jälkeen siirryttiin laivan aamupalalle kera skumpan, kivaa pientä luksusta. Aamupalan jälkeen lähdettiin shoppailemaan ja ostin tuon ihanan harmaan merinovillaneuleen! Olin juuri edellisenä iltana katsellut sitä Stockmannilla, mutta jättänyt sen vielä kauppaan. Laivalta sen sai kuitenkin hieman edullisemmin, joten olihan se ihan pakko napata mukaan, koska se täytti kaikki kriteerit! Vaikka neule on ollut vasta paristi päällä, se on kerännyt jo paljon kehuja ja tykkään siitä hurjasti myös itse. Neule on myös ihanan lämmin!





Huomaatteko kuvissa muuta uutta? Mun ihana uusi LYHYT tukka! Kävin viime viikolla Hiusmuotoilua tunteella -tiimin Veeran käsittelyssä ja lyhyt tukka on kyllä ihan mahtava. Moni kysyi miten raaskin leikata lyhyen tukan. Mulla on ollut lähes aina pitkät hiukset, joten vastaus oli: helposti! Hiukset kasvaa kyllä takaisin, mutta just nyt musta tuntuu, että lyhyt tukka on tullut jäädäkseen. Ainakin joksikin aikaa.

Lyhyessä tukassa on kuitenkin myös työtä, nimittäin sitä ei kiireaamuina laiteta pikaiselle ponnarille. Hiljalleen laittamiseen kuitenkin alkaa tottua. Hiusten pätkäisy oli ihanan virkistävää!




Pelkkää iloa viime päivät eivät ole olleet, sillä laivareissumme sai vähän ikävämmän päätöksen kun mua jo hetken vaivannut viisaudenhammas äityi oikein todella särkemään. Harmi, että moiset iskee juuri kun olisi kiva viettää aikaa ystävien kanssa... Maanantaille sain kuitenkin onneksi ajan hampaan poistoon ja nyt mulla on yksi viisuri vähemmän. Itse poisto ei sattunut yhtään, oikeastaan en edes tajunnut sitä lainkaan. Jälkeenpäin hammasta on toki vähän jomottanut, mutta nyt on jo parempi.

Hammasmurheista huolimatta olen tosi iloinen mun uudesta tukasta ja tuosta luottoneuleesta. Tuntuu hyvältä, että uskalsin noinkin rohkeasti muuttaa hiustyyliä sekä tietysti etten sortunut ensimmäiseen vastaantulevaan neuleeseen vaan maltoin odottaa sitä mieleistä ja täydellistä.

Ihanaa viikkoa! :)

4 kommenttia:

  1. Toi tukka sopii kyllä niin hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Sopii hyvin! <3
    Mukavaa viikkoa myös sinulle! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana uusi tukka, sopii sinulle oikein hyvin! Mahtavaa, että hampaan poisto sujui noin hyvin.

    VastaaPoista
  4. Niin tykkään tuosta sun tukasta! Sopii tosi hyvin <3

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)