maanantai 23. huhtikuuta 2018

Mitä on jokkis? Kisapäivä mun silmin VIDEO

Mun harrastus, eli jokkis vilahtelee täällä teksteissä säännöllisesti. Jokkis eli jokamiehenluokka on autourheilua, missä ajetaan kilpaa sora- ja/tai asfalttiradoilla. Avasin kisakauden ajamisen osalta viikonloppuna. Ryttyjä ja pyttyjä tuli siitä kisasta. Kuvasin teille videon päivästä, sisältäen myös auton sisältä kuvattua materiaalia, joten näette mitä kaikkea meikäläinen tötöilee siellä auton ratissa. 


Tubekanavalle ja videoon TÄSTÄ!


Toivottavasti tällainen kisavideo on teistä kiinnostava, vaikkei tämä olekaan mitään yleisintä materiaalia blogeissa. Pöly, kura ja ajohaalarit ei ehkä ole sitä blogimaailman ydintä, mutta se on kuitenkin mun elämää. Muistakaa pistää mun tubekanava myös tilaukseen niin löydätte jatkossa mun videot helposti! :)


Kivaa alkanutta viikkoa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)