sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Miksi aloin tubettaa?

Teiltä ei varmasti ole mennyt ohi muutos, mikä täällä blogissa on tapahtunut. Blogini pääpaino on siirtynyt videoihin selkeästi. Muutos tapahtui itsellenikin vähän huomaamatta, enkä tarkasti osaa kertoa mistä se johtuu.

Aluksi mun oli tarkoitus julkaista ehkä yksi video viikossa muiden postausten ohella, mutta nyt huomaan, että videoiden osuus on suurempi. Tällä hetkellä vaan fiilis videoiden tekemiseen on parempi kuin kirjoittamiseen, ehkä se jossain kohtaa kääntyy taas toisinpäin. Mä en aio ottaa paineita kummastakaan vaan aion jatkaa tällä mun sekalaisella ja omintakeisella tyylillä.

Tubekanavan uusimmalla videolla kerronkin syitä siihen miksi aloin tubettaa ylipäätään. Yksi isoin tekijä on ollut se, että olen huomannut pystyväni videolla paremmin olemaan oma itseni. Ja mä ehdottomasti aina haluan olla juurikin minä.




Ette te musta täällä blogin puolellakaan eroon pääse ja toivon toki, että pysytte kaikki meidän matkassa! <3

Pus ja ihanaa sunnuntaita juuri sinulle! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)