sunnuntai 8. lokakuuta 2017

Mitä minun syksyyni kuuluu?

Kaikkien hääpostauksen lomassa ajattelin kirjoitella mitä kaikkea muuta tähän syksyyn kuuluu tai on kuulunut. Olen täällä kirjoitellut kiireestä ja valitellut ajan puutetta. Hetken kaikki tuntuikin suorittamiselta. Suoritin asioita, jotta olisin koko ajan askeleen edellä. Aamulla ajastin pyykit koneeseen, tein ruokaa valmiiksi pakkaseen, yritin tehdä kaiken mahdollisen etukäteen. Pelkäsin, että jossain kohtaa jään jälkeen ja arjesta tulee entistä raskaampaa kun yritän kuroa kaikkea kiinni.

Tässä postauksessa aion kuitenkin paneutua siihen mitä kivaa tämä syksy tuo tai on tuonut tullessaan!

Nyt olen ehtinyt hieman hengähtää. Edes hetken välillä. On mulla edelleen paljon menoja, mutta ei mitään suurta juuri nyt. Huomaan kuitenkin, ettei väsymyksen taltuttaminen ole hetkessä taputeltu. Olen edelleen iltaisin monesti todella väsynyt. Pitkittynyt väsymys näkyy hieman edelleen.




Omasta mielestäni olen ansainnut hemmottelua, koska jaksoin kaiken aika hyvin ja totta puhuen olen ollut aika kovilla. Olen varannut tähän syksylle kaikenlaista kivaa. Olin juuri ulkona työkavereiden kanssa, pitkästä aikaa olin yökerhossa ja vietin kivan illan. Työporukalla risteiltiin eilen myös piknik-risteilyn merkeissä. Meillä on tapana aina muutaman kerran vuodessa risteillä ja meidän reissut on joka kerta olleet ihan huippuja. Mulle reissussa parasta oli tietysti ruoka ja seura. Risteilyn jatkoista en kyllä päässyt nauttimaan sillä lähdimmei Samulin kanssa vielä vanhempieni luokse ja näin sunnuntain kunniaksi kello soitti kuudelta.

Samulin kanssa ehdin myös perjantaina viettää lapsivapaan illan. Meillä oli suunnitelmissa lähteä syömään ja elokuviin, mutta sohva vei voiton. Olimme molemmat hieman ylitöissä ja sen jälkeen kumpikaan ei jaksanut kuin kaatua sohvalle peittojen alle. Tv ja iso lautanen sushia, ihan hyvä perjantai!




Äidin kanssa olen menossa marraskuussa Helsinkiin teatteriin ja hotelliin. Olen varannut meille huoneen Clarionista Hotellista ja uskon, että meillä on taas todella kiva reissu! Näistä teatterireissuista on tulossa jo ihan tapa.

Blogikavereiden kanssa on myös tarkoitus nähdä tässä syksyn aikana, sitäkin odotan todella paljon. Kiva nähdä taas muita Perheblogit.fi bloggaajia.

Alkuvuodesta olisi sitten tarkoitus lähteä sinne häämatkalle. Sillä lomalla keskityn kyllä 100% itseeni ja Samuliin. Mun pitäisi muistaa vain uusia passi ennen Mauritiukselle lähtöä, onneksi tässä on vielä hetki aikaa.

Kaiken harmauden ja väsymyksen keskellä tässä syksyssä on siis paljon kivoja juttuja!  Juhlia, menoja, reissuja... Kaikkea kivaa, kunhan muistaa välillä ottaa ihan iisisti.

Joulunodotuskin alkaa hiljalleen ja ihana päästä fiilistelemään kaikkia joulujuttuja! Mä olen muuten jo ostanut ensimmäiset joululahjat!


Loppuvuosihan kuulostaa vallan mukavalta! Onko teillä varattuna kivoja juttuja loppuvuodelle? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommenttia! :)