torstai 3. maaliskuuta 2016

Ootko sä lannistaja?

Joillain ihmisillä on käsittämätön kyky lannistaa muita ihmisiä. Luulen, että osa näistä ihmisistä tekee sitä ihan vahingossa huomaamattaan.

Lannistajia voi olla monenlaisia, mutta yksi ärsyttävimpiä lannistusmuotoja on negatiivisuus ja "mikään ei koskaan ole hyvä" -tyypit. Varsinkin näillä "mikään ei koskaan ole hyvä" -tyypeillä on aina olevinaan parempi tapa tai tyyli toimia jokaiseen asiaan. Välillä musta tuntuu, että heidän keino on heidän mielestään parempi vain siksi, että se on juuri heidän keksimä.




Älkää käsittäkö väärin, mielipiteiden esittäminen on ok ja se on hyvä, että uskaltaa sanoa oman mielipiteensä. Jatkuva negatiivisuus on vaan äärimmäisen kuluttavaa kuunneltavaa.

Mä olen joskus miettinyt, että eikö se jatkuva negatiivisuus ole tällaiselle ihmiselle itselleenkin aika raskasta?
Kuva TÄÄLTÄ!

En oikein tiedä, miksi aloin kirjoittamaan tätä, ehkä olen vain viime aikoina törmännyt tähän ilmiöön normaalia useammin. Olen luonteeltani melko positiivinen, mutta en kuitenkaan mikään yltiöpositiivinen. Olen kuitenkin todella todella todella helposti innostuvaa sorttia, joten välillä kun törmään sopivasti johonkin lannistajaan, on se kuin juoksisin täysiä tiiliseinää päin. Ehkä itse vain kiinnitän tavallista enemmän huomiota negatiivisuuteen.

Jokaisen kuitenkin kannattaisi pohtia mielessään, millaista energiaa ympärilleen jakaa. Positiivisuus voi parhaimmillaan pelastaa oman ja myös jonkun toisen päivän. Negatiivisuus taas harvoin tuo mitään hyvää. Haastankin sekä itseni, että teidän kaikki lukijat keskittymään omaan positiivisuuteen ja positiivisen energian jakamiseen!

ÄLÄ OLE LANNISTAJA!

Positiivisempaa loppuviikkoa ihanat! :)

Ps. Otetaan lapsista mallia, meillä ainakin asustelee pieni positiivisuuden multihuipentuma. :)



6 kommenttia:

  1. Mä tunnen muutaman lannistajan ja sattuneesta syystä heitä ei tule nähtyä kovin usein.
    Sitten on näitä ärsyttäviä luonnetyyppejä joilla aina menee joko paremmin tai huonommin kuin itselläni, heitäkään ei tule nähtyä kyllä kovin usein :D

    VastaaPoista
  2. Niin hyvä postaus ! Pakko oli miettiä millainen itse olen, sillä olen aika kova mielipiteideni kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Mielipiteiden esittäminen on hyvä, mut tosiaan aina sitä voi miettiä, miten ne mielipiteet esittää tietysti. :)

      Poista
  3. Tosi kiva postaus ja aivan ihana tyttönen, tuli tosi hyvä mieli tätä lukiessa :) Oon sun kanssa täysin samaa mieltä, negatiivisuus on turhaa ja ärsyttävää. Pilaa oman sekä muiden fiiliksen eikä siitä mitään hyötyä ole. Lannistajat hiiteen!

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)