torstai 18. helmikuuta 2016

Uusi arki

Huh! Nyt pääsen kertomaan teille hieman uudesta arjestamme! Tai no tämä viikko on vielä ollut mun työaikojen osalta hieman poikkeuksellinen.

Arki on lähtenyt rullaamaan tosi kivasti, koska en ole vielä myöhästynyt kertaakaan töistä tai päiväkodista. :D Olen tällä viikolla oppinut todella todella todella paljon uutta ja viikko on ollut siitä syystä raskas. Työpaikka on kuitenkin mahtava ja työporukka kiva, niiltä osin kun olen päässyt tutustumaan heihin.



Alisan päiväkoti on alkanut vielä paremmin kuin uskalsin edes toivoa. Toki hän on välillä aamulla itkenyt hetken sekä välillä haettaessa, mutta päivisin hän on ollut iloinen, syönyt ja nukkunut päiväunet hyvin. Pehmeä alku kannatti todella! Ensimmäisenä iltana Alisalla oli hieman vaikeuksia nukahtaa, koska hänellä oli niin paljon asiaa ja olimme normaalia myöhemmin kotona. Seuraavana päivänä hän kuitenkin meni jo hyvissä ajoin nukkumaan.

Varmasti päiväkotiarjessa tulee hetkiä, jolloin Alisa reagoi vahvemmin, mutta ihanaa että juuri nyt kaikki sujuu hyvin. Olen itse ollut tällä viikkoa iltaisin väsynyt, joten kiva ettei ole pahemmin tarvinnut taistella Alisan kanssa. Uskon, että ensi viikolla helpottaa jo kummasti oma jaksaminen kun ei enää niin paljoa tule uutta ja olen tottunut rytmiin. :)


Enpä voisi juuri onnellisempi olla nyt, tuntuu että olen löytänyt oman juttuni ja pääsen haastamaan taitoni. Blogille on hieman vähemmän aika kuin ennen, mutta toivon, että pystyn luomaan silti mielenkiintoista sisältöä teille. Juttua kyllä riittäisi, valokuvaus vain on hankaloitunut entisestään kun en ole päivisin kotona. Innostus ei ole kadonnut mihinkään, tällä viikolla olen vain ollut hieman väsyneempi. Ei hätää kuitenkaan, varmasti kohta helpottaa! 

Näin meillä on arki alkanut.
Onneks te lukijat olette mun voimavara! <3

PS. Kuvina on mun yhden työpäivän asun yksityiskohtia. :)


10 kommenttia:

  1. Kiva kuulla että siellä on päiväkoti alkanut mukavissa merkeissä! Itseäni vähän jännittää mitä mahtaa ensi syksystä ja Hennin pk:n aloituksesta tulla, kun tyttö on muutenkin niin äidin perään. Ihania koruja ja laukku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseänikin jännitti todella paljon kuinka Alisa suhtautuu päiväkotiin. Onneksi kaikki on kuitenkin mennyt hyvin. Uskon, että teilläkin varmasti sujuu kun sen aika tulee! :)

      Poista
  2. Kiva kuulla, että sekä sulla että Alisalla lähtenyt uusiarki pyörimään hyvin! <3

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla että on lähtenyt kivasti rullailemaan :)

    VastaaPoista
  4. Olipas kiva lukea kun tämä on meillä juuri ajankohtainen aihe.. :) Meillä alkaa viikon päästä päiväkoti ja itse olen ollut töissä jo kuukauden verran. Poika ollut isän kanssa tässä välissä kotona. Odotan kovasti että arki vihdoin tasottuu nyt uusiin uomiinsa ja toivon että päiväkotiarki sujuu... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä hyvä, että olette voineet porrastaa yhden ison muutoksen kerrallaan! Mutta uskon, että päiväkoti alkaa teilläkin oikein hyvin, tsemppiä! :)

      Poista
  5. Mukava lukea positiivista postausta :) tsemppiä uusiin tuuliin.

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)