maanantai 16. toukokuuta 2016

Virallisesti perheblogi

Kun alotin blogin pitämisen noin kuusi kuukautta sitten, en olisi uskonut, mitä kaikkea kivaa se eteeni tuokaan.

Mulle blogi on ollut paikka, missä voin kirjoittaa omista jutuistani ja luoda kaikkia niitä omia juttuja. Olen myös saanut mahtavia lukijoita, jotka kommenteillaan piristävät päiviäni hurjasti. Oman blogini kautta olen myös löytänyt uusia mainioita blogeja lukulistalleni.

Musta onkin ihanaa kertoa teille, että olen päässyt blogiurallani nextille levelille

Nimittäin alkuvuodesta sain kutsun liittyä ihan uuteen blogiyhteisöön: Perheblogit.fi.


Perheblogit.fi: Vaikuttavaa sisältöä perheellisille ja sellaisiksi haluaville.

Olin kutsusta todella innoissani, vaikka jouduin pohtimaan myös, että haluanko lähteä blogini kanssa osaksi yhteisöä. Joskus tuntuu, että jotkut ihmiset näkevät erilaisissa yhteisöissä ja portaaleissa bloggaamisen negatiivisena asiana.

Itselleni blogi on harrastus, enkä edes haaveile tekeväni sitä joskus päätoimisesti. Varmasti perheblogit mahdostavat mulle mukavia yhteistöitä ja mahdollisuuksia, joihin tulen oman aikani ja kiinnostuksen mukaan osallistumaan, mutta tarkoituksena on ehdottomasti tuottaa teille parempaa sisältöä ja etuja, ei kaupallistaa omaa elämääni. :) 

Itseäni perheblogeissa kiehtoo yhteisöllisyys, sekä tekninen apu. Kuten huomaatte, olen saanut alkuvuoden aikana uuden mageen bannerinkin. Lisäksi apunani on mahtavia ammattilaisia niin markkinoinnin, sisällön tuotannon kuin vaikka koodauksen osalta. Ihan mahtava mahdollisuus kehittää blogia!

Maaliskuinen Helsingin reissuni koski juuri Perheblogeja, sillä tapasimme ensimmäistä kertaa koko porukka yhdessä. Täytyy kyllä kehua, kuinka mahtavia ihmisiä tässä on mukana! Enkä olisi voinut olla tyytyväisempi perheblogien kanssabloggaajiin!  Siellä on monta mun tuttua lemppariblogia! Upeaan porukkaan olen päässyt mukaan, kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa muut bloggaajat:


Innoissani jään odottamaan, mitä kaikkea tulevaisuus taas tuo tullessaan!

Jääkää tekin kuulolle, Perheblogeista kuullaan vielä! :)

Perheblogeja seuraat kätevästi instagramissa @perheblogit.fi sekä #perheblogit. Lisäksi kannattaa käydä tykkäämässä perheblogit.fi facebook - sivusta niin pysytte parhaiten ajan hermolla! :) 

21 kommenttia:

  1. Jeejee!! tää on niin huippujuttu!! <3

    VastaaPoista
  2. Vihdoin voidaan tästä salaisuudestamme kertoa! Huippua ;)

    VastaaPoista
  3. Wau, hieno juttu! =) Sulla onkin tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
  4. Hienoa!! Pitääkin jäädä seurailemaan blogiasi!😊

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)