maanantai 4. syyskuuta 2017

Koekampaus

Hääviikko starttaa! Olen yrittänyt valmistella teille postauksia täälle viikolle, mutta ymmärrettävästi saattaa olla, että välillä on vähän muuta tekemistä niin postaukset jää tällä viikolla minimiin. Häiden jälkeen on varmasti luvassa useampi postaus häistä, sen lupaan! :)

Viime viikolla kävin koekampauksessa samalla kun mun hiukset värjättiin. Palasin tuttuun ja turvalliseen tummaan väriin ja täytyy sanoa, että kyllä se vaan omasta mielestäni on eniten mun juttu.




Kampaamoksi valitsin ihanan Butik -kampaamon. Ja olen kyllä todella tyytyväinen valintaani. Oli ihanaa olla hemmoteltavana heillä ja luotan, että hääpäivänä mun kampaus ja meikki on täys kymppi!

Mun kampaus tulee olemaan löysä niskanuttura, sillä mitään liian sliipattua kampausta en halua, se ei olisi yhtään mun tyyliä. Mietin vielä haluanko tuohon eteen enemmän hiuksia irti, sillä kotona kun hieman itse löystytin noita sivuja, kampaus oli vielä enemmän mun mieleen.




Toisaalta taas, mulle tehdään ensin meikki ja jos se on suht näyttävä, niin välttämättä kampauksen ei edestä tarvi olla mitenkään näyttävä. Hiuskorua en halunnut, sillä puvussani on hieman blingblingiä, joten en halunnut näyttää diskopallolta. :D


On tämä kyllä jännittävää aikaa. Jännittävää, mutta ihanaa! Lopputulos kaikella nähdään lauantaina! Apua! <3

3 kommenttia:

  1. Kaunis ja tyylikäs kampaus! Tumma väri näyttää oikein hyvältä sulla :)

    VastaaPoista
  2. Iiiiiik! niin jännää! Ja hieno kampaus <3

    VastaaPoista

Jätä toki kommenttia! :)